Het mooiste cadeau

Het mooiste cadeau
-------------------

Welkom

Hartelijk welkom op mijn blog!

Ik ben Conny van der Heijden en ik heb een praktijk voor healing en reading in Hilversum, waar ik ook meditatielessen geef. Meer info vind je op: Praktijk voor Energie & Meditatie

Voor mij is het mooiste cadeau dat je jezelf kunt geven: investeren in jezelf.
Dit betekent bewust omgaan met jezelf en je energie.

Energie is de uitdrukking van wie we zijn en wat er speelt in ons leven. Soms stroomt je energie niet, loopt er iets in je leven niet lekker. Vaak heeft dat te maken met oude patronen en blokkades. Reading en healing geven meer inzicht en beweging.

Meditatie is de manier om te voelen waar de energie in je lichaam wel of niet stroomt. Als je je energie beter laat stromen en oude energie kunt loslaten, komt er ruimte voor nieuwe beweging, vitaliteit en groei.

In dit blog geef ik op een speelse manier aan hoe je meer kunt investeren in jezelf.

Ik denk hierbij aan: meer rust ervaren, beter bij jezelf blijven, minder in je hoofd, meer in je lichaam leven…….

Veel leesplezier!

maandag 6 januari 2020

Rust is de basis voor iedere beweging







 Rust is de basis voor iedere beweging


Heb je behoefte aan een rustmoment?

Dit kan ik je bieden:

Meditatielessen om een rustpunt in jezelf te vinden.
Aantal en tijdstip in overleg; kosten € 10,- per stuk.


Workshop “Meer rust en ruimte in je hoofd” om meer ruimte in je hoofd te ervaren.
Datum in overleg; kosten € 20,-

Reading voor een nieuwe invalshoek om naar jezelf en je leven te kijken.
Na afspraak; kosten € 35,- voor een uur.

Meer info vind je  op Mijn website

Geen opmerkingen:

Een reactie posten